Reziliere contract Telekom

În cazul în care doriți să realizați o reziliere contract Telekom sperăm să vă ajutăm cu informațiile necesare. Puteți contribui comentând mai jos cu experiența dumneavoastră.

Ce trebuie să fac în cazul în care doresc reziliere contract Telekom la sfârșitul perioadei contractuale?

La sfârșitul perioadei inițiale, contractul este considerat a fi prelungit pentru o perioada nedeterminata împreună cu serviciile active la momentul respectiv, cu excepția cazului in care abonatul anunță că dorește încetarea contractului Telekom Romania Mobil, cu cel puțin 30 de zile înainte de sfârșitul perioadei inițiale. Cererea de reziliere poate fi transmisă de la orice magazin Telekom Romania Mobil, partener comercial Telekom Romania Mobil sau prin poștă cu confirmare de primire și este necesar să conțină următoarele:

– Nume și Prenume,
– Numărul de telefon pentru care se dorește rezilierea,
– Solicitarea propriu-zisă (care să includă și motivul rezilierii),
– Obligatoriu un alt număr de telefon de contact (din orice rețea națională),
– Semnătura și ștampila societății (în cazul persoanelor juridice),
– O copie a actului de identitate.

Descarca CERERE REZILIERE

Cererea de încetare a contractului la inițiativa abonatului se va produce in termen de 30 de zile de la înregistrarea acesteia numai dacă toate sumele datorate către Telekom Romania Mobil au fost integral. Pentru perioada cuprinsă între data ultimei facturi și data încetării contractului de abonament, Abonatul va beneficia numai de minutele/serviciile incluse în tipurile de abonamente contractate, aferente/proporționale numărului de zile din această perioadă.

Ce trebuie să fac în cazul în care doresc reziliere contract Telekom după reactivarea automată?

Daca achiți debitul/debitele restante de pe cont în maxim 60 de zile de la data deconectării din rețea, reactivarea numărului/numerelor de telefon se va face automat în minim 48 de ore lucrătoare.

În cazul în care, după reactivarea automată, se dorește rezilierea contractului atunci va trebui sa completezi și să trimiți o cerere tip de reziliere a contractului Telekom Romania Mobil prin formularul de contact sau la numărul de fax 021.404.09.64.

În cazul în care prezentul contract încetează înainte de perioada inițială, Telekom Romania Mobil percepe abonatului o taxa de încetare a contractului înainte de termen.

Dacă nu vă înțelegeți cu ei și doriți să faceți o Reclamație, descărcați Formularul de reclamație.

Alte formulare utile de la Telekom le găsiți AICI.

More from author

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related posts

Latest posts

Bucureşti, primul oraş din România cu 100% acoperire 5G în reţeaua Orange

Orange România anunţă extinderea reţelei 5G şi plasează Bucureşti în topul oraşelor europene din punct de vedere al conectivităţii, oferind acoperire 5G...

Samsung Galaxy A51 și A71, noi terminale 5G

Samsung a dezvăluit ieri noile smartphone-uri Galaxy A71 și Galaxy A51, adăugând conectivitate 5G și îmbunătățind inovațiile esențiale pentru seria Galaxy A....

Samsung va rezolva problema de funcționare a senzorului de amprentă din Galaxy S10

Samsung a recunoscut că Galaxy S10 poate avea probleme cu scanerul de amprente din ecran. Povestea a început săptămâna trecută, când unul...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!