Ce se întâmplă cu sistemul GPS luna viitoare?

Știi unde vei fi pe 6 aprilie 2019? Dacă vă bazați foarte mult pe GPS, este posibil să nu puteți determina unde vă aflați în această zi. Asta pentru că tehnologia de navigație GPS a fost inițial construită cu un sistem de ceas intern, care se va reseta luna viitoare și are potențialul de a provoca haos.

GPS-ul a fost inițial conceput pentru a marca semnalele folosind un sistem care numără săptămâni utilizind un câmp de 10 cifre care va fi depășit la 1024 săptămâni (~ 19,7 ani). Exprimă timpul unui semnal trimis prin satelit în săptămâni și secunde ale săptămânii în curs. Din câteva motive, un receptor GPS de la sol trebuie să ia semnalul respectiv și să calculeze data curentă ca parte a proceselor pe care le utilizează pentru a determina locația. Odată ce acest câmp de zece cifre din dispozitivele GPS vechi se umple, acesta se resetează la zero, ceea ce ar putea cauza probleme.

Observatorul Naval al SUA a lansat o scurtă întrebare generală privind problema în 2017 și a avertizat că conversia lunară / an a receptorului GPS ar putea eșua și că etichetele de timp incorecte ar putea „corupe datele de navigație la nivel de sistem”. O notă recentă din partea „U.S. Department of Homeland Security” a explicat că „o eroare de o nanosecundă în timpul GPS poate echivala cu un picior de eroare ca poziționare (variază)”. Desigur, o eroare de 19,7 ani are potențialul de a face datele de navigație inutile.

Cât va conta acest lucru în viața noastră de zi cu zi în luna următoare? Pe o scară de la unu la zece, o să dau nota doi. Unul dintre motivele care ne fac sa fim liniștiți este că am mai trecut prin asta înainte. Pe 21 august 1999, contoarele GPS s-au resetat cu mici perturbări ale vieții de zi cu zi. Dar GPS-ul nu a fost la fel de omniprezent atunci, așa cum este astăzi.

Vicepreședintele Trend Micro Bill Malik a declarat pentru Tom’s Guide că nu va zbura personal în acea zi și că prevede alte probleme potențiale de siguranță. „Porturile încarcă și descarcă containerele în mod automat, folosind GPS pentru a ghida macaralele”, a explicat el. „Sistemele de siguranță publică includ sisteme GPS, precum și sistemele de monitorizare a traficului pentru poduri. Acum douăzeci de ani, aceste legături erau primitive. Acum sunt încorporate. Deci, orice impact acum va fi substanțial mai mare. „

Din nou, dacă navele de marfă se prăbușesc în docuri și avioanele zboară în munți în 6 aprilie, nu spune că nu te-am avertizat. 🙂

More from author

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related posts

Latest posts

Bucureşti, primul oraş din România cu 100% acoperire 5G în reţeaua Orange

Orange România anunţă extinderea reţelei 5G şi plasează Bucureşti în topul oraşelor europene din punct de vedere al conectivităţii, oferind acoperire 5G...

Samsung Galaxy A51 și A71, noi terminale 5G

Samsung a dezvăluit ieri noile smartphone-uri Galaxy A71 și Galaxy A51, adăugând conectivitate 5G și îmbunătățind inovațiile esențiale pentru seria Galaxy A....

Samsung va rezolva problema de funcționare a senzorului de amprentă din Galaxy S10

Samsung a recunoscut că Galaxy S10 poate avea probleme cu scanerul de amprente din ecran. Povestea a început săptămâna trecută, când unul...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!